spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
20-9-2017 7:27:15 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Teferiís Protection informatie
Serie: Commander 2017 (C17)
Rarity: Rare Commander 2017 Rare
Geef commentaar op Teferiís Protection
Teferiís Protection komt voor in
Serie Normaal Foil
Commander 2017
 3
17,95    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid john slijkhuis (24) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Djilan (353) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (257) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
FearDot (35) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Teferiís Protection uit Commander 2017. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Global Moderator Remco (15) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-9-2017
Het is wel een "combo": Want inderdaad zullen je tegenstanders daarna geen permanents meer hebben. Het enige wat niet werkt, is dat je tegenstanders ook al hun kaarten moeten discarden.

Teferiís Protection zegt "...your life total can't change". Daar heeft prevention niets mee van doen. De damage wordt gewoon gedaan, maar heeft geen lifeloss tot gevolg. Malignus zal dus feitelijk wél damage doen, alleen merk je daar niets van

Edit: wat Peter dus ook zegt
Premium lid Peter van de Velde (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-9-2017
Protection prevent inderdaad damage, dus Malignus zou damage kunnen doen, maar Teferiís Protection zegt ook dat je life total niet kan veranderen, dus doet de damage van Malignus niks.
Johannes Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-9-2017
Wie heeft eigenlijk gezegd dat de "Teferiís Protection + Balancing Act combo" niet werkend is? Ik heb alleen een claim gelezen dat de combo anders werkt dan in eerste instantie iemand dacht.

Kan Malignus schade doen aan een speler onder Teferiís Protection door een aanval, of is wat protection doet tegen damage iets anders dan een prevention effect?
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 18-9-2017
M.b.t. discarden werkt hij niet zoals jij dacht dat hij zou werken.

En dat werd even gecheckt (voornamelijk omdat de vorige combo in zijn geheel niet werkte).

Ik snap even niet waar die Conspiracy-theorie voor nodig is.
Premium lid Alex (Almere) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 18-9-2017
Het leek mij een mooie combo maar schijnbaar valt het dus onder onzin en niet werkend.
Jammer dat deze site zo achteruitgegaan is dat mods kinderachtig samenspannen tegen een der laatste actieve gebruikers of beter gezegd betalende klanten.
Ik ga mij heil (en toekomstige aankopen) maar ergens anders zoeken kunnen de heren mods fijn onderling discusseren op stand.
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 18-9-2017
Zelfs al blijft de hand gespaard, met Balancing Act heb je nog steeds voor : 'Each opponent sacrifices all permanents he or she controls'. Wat is daar 'niet werkend' aan?
Power Moderator Official Judge Dustin (Amsterdam) (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-9-2017
@Peter: dank je wel, waardeer ik erg.

@Alex: tot nu toe heb je alleen maar onzin en niet-werkende combo's gepost. Zoals ik al verwachtte, denk jij dat je nieuwste combo weer anders werkt dan hij in werkelijkheid werkt, dus het leek me wijs dat even te checken. Zoals Peter al aangeeft, zijn handkaarten geen permanents, moet jij mogelijk discarden en houden je tegenstanders waarschijnlijk kaarten in hun hand over. "Het spreekt toch voor zich wat er gebeurd?" is een erg arrogante opmerking voor iemand die het aan de lopende band bij het foute eind heeft, nog afgezien van de grammaticale onjuistheid...

Ik heb je eerder al aangegeven hoe je dezelfde inhoud anders kunt verwoorden, zodat je positieve reacties krijgt en mensen die met je meedenken en een leuke discussie hier met jou en met elkaar willen voeren. Zoals je merkt, roepen je huidige forum posts voornamelijk negatieve reacties op en veroorzaken ze irritatie bij meerdere gebruikers en moderators. Ik raad je met klem aan je toon wat aan te passen, want wij streven hier naar een leuke site met blije, constructieve users.

@Johannes: mooi gevonden, je kunt iemand ondanks de Protection inderdaad nog millen. Wat ook werkt: poison counters + proliferate. Ik blijf een zwak hebben voor poison counters...
Johannes Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-9-2017
Ik denk dat Alex denkt dat zijn toon tegen Dustin, waar Peter over valt, vergelijkbaar is met de toon die Dustin eerder tegen Alex heeft gezet. En ik neem aan dat Alex inderdaad thuis heeft geleerd wat "geen manieren" zijn.

Ik geloof trouwens dat je met genoeg Chill of Foreboding effecten gevolgd door een Temple Bell activatie alsnog kun winnen van iemand die zich momenteel achter Teferiís Protection schuilt.
Premium lid Peter van de Velde (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-9-2017
Hoe kom je erbij dat je door Teferiís Protection niet zou hoeven discarden? Kaarten in je hand zijn geen permanents. En hoe kom je erbij om zo'n toon tegen Dustin aan te slaan? Geen manieren geleerd thuis?
Premium lid Alex (Almere) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-9-2017
@dustin, wat denk jij dat er gebeurt? Ik snap niet wat er niet te snappen is. Het spreekt toch voor zich wat er gebeurd?
Premium lid Alex (Almere) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-9-2017
speel act. dan protection. jou kaarten en permanents zijn weg. act resolved. niemand houdt iets over. volgende beurt: jou hand en permanents keren terug.
Power Moderator Official Judge Dustin (Amsterdam) (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-9-2017
@Alex: Misschien moet je even uitleggen wat dan precies je combo is met Balancing Act, ik snap het namelijk niet... wat denk jij dat er gebeurt als je Teferiís Protection speelt en daarna Balancing Act?
Premium lid Alex (Almere) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-9-2017
Lol @dustin,

Sinds wanneer bannen ze 2 kaart combos die je laten winnen? Kan er nog wel wat noemen namelijk!

Wat dachten jullie van protection, float 2ww Balancing Act? Niemand mana of kaarten over
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-9-2017
Vreemde regel. Eigenlijk stelt die dat het prioritysysteem dan overboord gegooid wordt bij "unlimited-loop-gelijkspel-situatie". Het is natuurlijk wrl een oplosding om uit een loop te raken, maar een draw overeenstemmen is dat voor mij ook.

De uitkomst iso met deze regel dan in ieder geval anders want dan kan de NAP dus, als hij wil, evenveel beurten skippen om alles effectief te cancellen en Lethal Vapors weg te werken.

@LotZ: mooie creatieve oplossing (totdat je opponent een Yawgmothís Bargain speelt, of iets anders om zijn draws te skippen. Dan is het huilen geblazen. )
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-9-2017
Met een Grand Abolisher erbij zou het volgens mij wel een potentiele win zijn (aangezien je tegenstander dan niet kan skippen).
Meer commentaar >
Teferiís Protection | Commander 2017
Oracle tekst
Instant 
Until your next turn, your life total can't change and you have protection from everything. All permanents you control phase out. (While they're phased out, they're treated as though they don't exist. They phase in before you untap during your untap step.)
Exile Teferi's Protection.
Rating na 0 stemmen
Er is nog niet op deze kaart gestemd.
Tournooi info
Legal in: Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
8/25/2017
---------- The following rulings focus on the ďprotection fromĒ keyword ----------

8/25/2017
If a player has protection from everything, it means three things: 1) All damage that would be dealt to that player is prevented. 2) Auras canít be attached to that player. 3) That player canít be the target of spells or abilities.

8/25/2017
Nothing other than the specified events are prevented or illegal. An effect that doesnít target you could still cause you to discard cards, for example. Creatures can still attack you while you have protection from everything, although combat damage that they would deal to you will be prevented.

8/25/2017
Gaining protection from everything causes a spell or ability on the stack to have an illegal target if it targets you. As a spell or ability tries to resolve, if all its targets are illegal, that spell or ability is countered and none of its effects happen, including effects unrelated to the target. If at least one target is still legal, the spell or ability does as much as it can to the remaining legal targets, and its other effects still happen.

8/25/2017
---------- The following rulings focus on what it means if your life total canít change ----------

8/25/2017
Spells and abilities that would normally cause you to gain or lose life still resolve while your life total canít change, but the life-gain or life-loss part simply has no effect.

8/25/2017
Protection from everything will usually prevent damage if it would be dealt to you, but some damage canít be prevented. In this case, because your life total also canít change, that damage has any other effects that it may have aside from causing you to lose that much life (such as effects from lifelink or infect) and triggers and effects can see that damage was dealt even though your life total didnít change.

8/25/2017
You canít pay a cost that includes the payment of any amount of life other than 0 life.

8/25/2017
If a cost includes causing you to gain life (like the alternative cost of an opponentís Invigorate does), that cost canít be paid.

8/25/2017
Effects that would replace having you gain life with some other event wonít be able to be applied because itís impossible for you to gain life. The same is true for effects that would replace having you lose life with some other event.

8/25/2017
Effects that replace an event with having you gain life (like Words of Worshipís effect does) or having you lose life will apply and end up replacing the event with nothing.

8/25/2017
If an effect would set your life total to a certain number thatís different than your current life total, that part of the effect wonít do anything.

8/25/2017
If an effect would cause you to exchange life totals with another player, the exchange wonít happen. Neither playerís life total changes.

8/25/2017
---------- The following rulings focus on the phasing keyword ----------

8/25/2017
While a permanent is phased out, itís treated as though it doesnít exist. It canít be the target of spells or abilities, its static abilities have no effect on the game, its triggered abilities canít trigger, it canít attack or block, and so on.

8/25/2017
Phasing out doesnít cause any ďleaves the battlefieldĒ abilities to trigger. Similarly, phasing in wonít cause any ďenters the battlefieldĒ abilities to trigger.

8/25/2017
Any one-shot effects that are waiting ďuntil [this] leaves the battlefield,Ē such as that of Banishing Light, wonít happen when a permanent phases out.

8/25/2017
Any continuous effects with a ďfor as long asĒ duration such as that of Mathas, Fiend Seeker ignore phased-out objects. Any such effects will expire if their conditions are no longer met after ignoring the phased-out objects.

8/25/2017
Each Aura and Equipment that phases out attached to a permanent thatís phasing out phases in with that permanent and still attached to it.

8/25/2017
Each Aura and Equipment you control attached to a permanent that isnít phasing out phases in attached to that permanent if it can still be attached to that permanent. If not, it phases in unattached. An Aura that phases in unattached will be put into its ownerís graveyard as a state-based action. The same is true with Auras attached to players.

8/25/2017
Permanents that phase out with counters phase in with those counters.

8/25/2017
Choices made for permanents as they entered the battlefield are remembered when they phase in.

8/25/2017
If a token is phased out, it will phase in as your next untap step begins. This is a change from previous rules.

8/25/2017
A permanent phasing out causes a spell or ability on the stack to have an illegal target if it targets that permanent. As a spell or ability tries to resolve, if all its targets are illegal, that spell or ability is countered and none of its effects happen, including effects unrelated to the target. If at least one target is still legal, the spell or ability does as much as it can to the remaining legal targets, and its other effects still happen.

8/25/2017
If your untap step is somehow skipped as your next turn begins, your phased-out permanents wonít phase in until the next untap step you actually have, but youíll no longer have protection from everything and your life total can change again.

8/25/2017
Any creatures that phase in under your control as your next untap step begins will be able to attack and pay a cost of T during that turn.

8/25/2017
If you gain control of another playerís permanent and it phases out, if the duration of the control-change effect expires before it phases in, that permanent phases in under that other playerís control as your next untap step begins. If you leave the game before your next untap step, it phases in as the next untap step begins after your turn would have begun.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Teferiís Protection samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Teferiís Protection
Zoek decks met Teferiís Protection
Teferiís Protection toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Commander 2017 / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Commander 2017 (C17)
Hour of Devastation
Amonkhet
Aether Revolt
Kaladesh
Eldritch Moon
Shadows over Innistrad

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Hour of Devastation.
Draftbattle Amonkhet.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 13 leden ingelogd op NederMagic.
12345 paginas bekeken sinds 20-9-2017 0:13:46

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.