spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
19-11-2017 13:26:33 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Apprentice Necromancer informatie
Serie: Commander 2017 (C17)
Rarity: Rare Commander 2017 Rare
Geef commentaar op Apprentice Necromancer
Apprentice Necromancer komt voor in
Serie Normaal Foil
Urzas Destiny
 -
1,75
 -
4,95
Commander 2017
 1
1,50    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Peter (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid KingYip (51) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Apprentice Necromancer uit Commander 2017. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid Jos van Schijndel (70) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-2-2014
Dat werkt. Zie ook het commentaar van Xander, net onder jouw bericht
Merlijn vd. Veen Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-2-2014
lol, emrakul en kozilek werken toch wel met dit mannetje?
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-2-2013
Je noemt er nu precies twee die je wel met de ability van Apprentice Necromancer in het spel krijgt.
Premium lid Rembrandt (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-2-2013
Klopt, bijna alle grote beesten hebben dat en dat is maar goed ook. Anders zou iedereen zijn of haar Emrakul, the Aeons Torn en Kozilek, Butcher of Truth etc. via deze weg into play krijgen.
NederMagic Rules Advisor Nik de Slachter (Geleen) (28) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-1-2013
Nope, het woord 'instead' zegt het al, in plaats van een seconde de graftuin in te verdwijnen vlucht hij je library in, praktisch elk enorm groot beest heeft zo'n soort van 'reanimate-beveiliging'
markP (2) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-1-2013
Vraagje: over deze in samenwerking met Blightsteel Colossus.

"If Blightsteel Colossus would be put into a graveyard from anywhere, reveal Blightsteel Colossus and shuffle it into its owner's library instead.""

ligt hij dan wel of niet voor een moment in de graveyard om hem vervolgens op instant speed terug te halen.

ps. nvm raakt graveyard niet
gilles (3) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 30-4-2012
dank voor de uitleg!!
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-4-2012
@gilles: Zo nu en dan krijgen kaarten errata, oftewel correcties op de oorspronkelijke tekst. Ze gaan er alleen niet aan beginnen om die kaarten terug te halen en opnieuw te drukken...

De Oracle tekst is om die reden ook de tekst die altijd en overal geldt, onafhankelijk van welke versie van een kaart je precies gebruikt.

Premium lid NederMagic Rules Advisor RegStar, Ambassador (25) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-4-2012
Ja dit is een zombie

De 'getypte tekst op nedermagic' is een citaat uit de 'oracle' tekst, ookwel bekend als de officiele rulings text van wizards of the coast
gilles (3) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-4-2012
Is deze kaart nu een zombie of niet?

Ik heb verschillende kaarten gezien die niet zombie als creature type hebben staan maar eronder bij de nedermagic getypte tekst wel...
tomspeet (5) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 12-4-2012
thanks, heldere uitleg.
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 12-4-2012
De ability die je wilt spelen, komt altijd als eerste op de stack. Dingen die daardoor triggeren, komen daar bovenop.

Je announcet de ability van Apprentice Necromancer. Die gaat dus als eerste op de stack. Vervolgens sacrifice je hem om de cost te betalen. Daardoor triggert Grave Pact. Die gaat daar dus bovenop, met dit als resultaat:

---TOP
trigger van Grave Pact
ability van Apprentice Necromancer
---BOTTOM
tomspeet (5) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 12-4-2012
stel je hebt een Grave Pact liggen, welke komt dan eerst op de stack zodra je de ability gebruikt van de Apprentice Necromancer? gewoon nieuwschierig.
Apprentice Necromancer | Commander 2017
Oracle tekst
Creature - Zombie Wizard 1 / 1
B, T, Sacrifice Apprentice Necromancer: Return target creature card from your graveyard to the battlefield. That creature gains haste. At the beginning of the next end step, sacrifice it.
Rating na 2 stemmen
Tournooi info
Legal in: Block, Legacy, Vintage, Commander
NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Apprentice Necromancer samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Apprentice Necromancer
Zoek decks met Apprentice Necromancer
Apprentice Necromancer toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Commander 2017 / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Ixalan
Commander 2017
Hour of Devastation
Amonkhet
Aether Revolt
Kaladesh
Eldritch Moon
Shadows over Innistrad

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ixalan.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 6 leden ingelogd op NederMagic.
236 paginas bekeken sinds 19-11-2017 13:22:52

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.