Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Stony Silence

Serie: Modern Masters 2017 (MM3)

Rarity: Rare Modern Masters 2017 Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Innistrad
 8
3,95
 -
14,95
Modern Masters 2017
 -
2,95
 -
14,95
Stony Silence | Modern Masters 2017

Prijs:

€ 2,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 14,95

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
19-9-2011 21:24:00

Er wordt wel meer artifact-destruction dan enchantment-destruction gespeeld volgens mij en daarom is deze beter in dat opzicht.

Tom (30) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
19-9-2011 21:15:00

Lol, beterschap!

19-9-2011 21:10:00

*Sniff..* Sorry, wat z*Uche-uche..!*ei je..?

Edit: Thanx Tom!

19-9-2011 21:09:00

Dadelijk steek je ons nog aan met je gespam

19-9-2011 21:08:00

Heb je een punt. Null Rod heeft hier inderdaad een groot voordeel, jammer. Maar misschien is deze voor Casual weer wel leuk (of T2 straks, het -block hebben we ook nog steeds..?).

Oh, en ik ben ziek, so don't pick on me! *Komt hier random onzin neerspammen door de koorts*

19-9-2011 21:03:00

Oeh vet, een witte Null Rod.

@Look: Ze hebben in Vintage al Null Rod, dus waarom zou je deze spelen? Deze lijdt wel onder een Lodestone Golem, Rod niet. Al is de bounce-voor-artifacten wel iets groter, dus tegen TPS of andere random storm combo lijkt mij deze beter. Maar dan nog zou ik voor Rod gaan, die is namelijk kleurloos.

Al met al wel een erg vette kaart

19-9-2011 20:55:00

Link dan gewoon naar de spoiler op wizards hier dat is misschien wat duidelijker. Bij artifacts staat hij.

19-9-2011 20:48:00

hier is Manor Gargoyle

19-9-2011 20:24:00

Deze gaat pijn doen vs. Affinity en misschien ook in Vintage (al denk ik dat je jezelf dan ook een beetje klem zet..? :\)!

19-9-2011 19:07:00

Als ik zo kijk lijkt de gargoyle in deze set er ook wel op.

Edit: Manor Gargoyle heet hij.

19-9-2011 18:53:00

Volgens de flavourtekst is het creature op de art een warschijnlijk een gargoyle. Ik heb eens gekeken en ik kan niet echt een gargoyle vinden die er op lijkt.

Dus misschien in een aankomende set een gargoyle met een bad-ass activated ability? het zou wel vet zijn .

19-9-2011 18:52:00

Lijkt me gaaf om van iedere permanent type zo een kaart te hebben. Dus met:

Activated abilities of creatures can't be activated.
Activated abilities of planeswalkers can't be activated.
Activated abilities of enchantments can't be activated.

Alleen zou één met
Activated abilities of lands can't be activated.
te overpowered zijn.

19-9-2011 18:45:00

Leuk voor Metalworker decks.

hdg Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
19-9-2011 18:36:00

@ Robert: niet alleen het land, maar alle act.abilities van alle permanents, inclusief mana-creatures. in veel gevallen dus een lock

19-9-2011 18:13:00

Klopt, artifact landen zijn mana sources.

Echter, deze kaart geeft niet aan dat Mana abilities wel mogen.
Met andere woorden. Artifact land wordt hier net zo hard door tegengehouden.

Combineer deze met een Mycosynth Lattice en je hebt al het land uitgeschakeld .

Oracle

Enchantment 

Activated abilities of artifacts can't be activated.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/14/2017
Activated abilities contain a colon. They’re generally written “[Cost]: [Effect].” Some keyword abilities, such as equip, are activated abilities and will have colons in their reminder text.

3/14/2017
No abilities of artifacts can be activated, including mana abilities.

3/14/2017
Stony Silence’s ability affects only artifacts on the battlefield. Activated abilities that work in other zones (such as cycling) can still be activated. Triggered abilities (starting with “when,” “whenever,” or “at”) are unaffected.

Decktips