Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Druid’s Deliverance

Serie: Modern Masters 2017 (MM3)

Rarity: Common Modern Masters 2017 Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2019
 1
0,20    
Modern Masters 2017
 -
0,20
 1
0,40
Return to Ravnica
 8
0,15
 1
0,40
Druid’s Deliverance | Modern Masters 2017

Prijs:

€ 0,20

Uitverkocht

FOIL 

€ 0,40 (1x)

 Kopen

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-5-2013 12:01:00

@wimvb: Ja en nee. Voor andere kaarten werkt dat weer verwarrend, want een planeswalker is geen player.

2-5-2013 11:47:00

nee combat damage op een planeswalker gaat gewoon door.
een tip die mij altijd is verteld; beschouw een planeswalker als een aparte speler, dan snap je de interactie tussen planeswalker en dit soort kaarten.

prevent all combat damage to YOU, dus niet een planeswalker.

david (4) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-5-2013 11:44:00

hoe werkt deze kaart met planeswalkers?krijgen zij dan wel damage of wordt de combat damage geredirect van de player naar de planeswalker en daardoor geprevend of val je de planeswalker appart aan?

Oracle

Instant 

Prevent all combat damage that would be dealt to you this turn. Populate. (Create a token that's a copy of a creature token you control.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
You can choose any creature token you control for populate. If a spell or ability puts a token onto the battlefield under your control and then instructs you to populate (as Coursers’ Accord does), you may choose to copy the token you just created, or you may choose to copy another creature token you control.

4/15/2013
If you choose to copy a creature token that’s a copy of another creature, the new creature token will copy the characteristics of whatever the original token is copying.

4/15/2013
The new creature token copies the characteristics of the original token as stated by the effect that put the original token onto the battlefield.

4/15/2013
The new token doesn’t copy whether the original token is tapped or untapped, whether it has any counters on it or Auras and Equipment attached to it, or any noncopy effects that have changed its power, toughness, color, and so on.

4/15/2013
Any “as [this creature] enters the battlefield” or “[this creature] enters the battlefield with” abilities of the new token will work.

4/15/2013
If you control no creature tokens when you populate, nothing will happen.

3/14/2017
You can cast Druid’s Deliverance even if you don’t control any creature tokens.

3/14/2017
Combat damage dealt to creatures or planeswalkers you control won’t be prevented.

3/14/2017
In a Two-Headed Giant game, combat damage dealt to your teammate won’t be prevented.

Decktips