Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Walking Ballista

Serie: Aether Revolt (AER)

Rarity: Rare Aether Revolt Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Aether Revolt
 -
16,95
 -
34,95
Double Masters
 -
14,95
 -
24,95
Walking Ballista | Aether Revolt

Prijs:

€ 16,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 34,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
24-1-2017 23:59:00

Hij doet veel. Denk aan Panharmonicon for starters!

24-1-2017 22:28:00

Precies hetzelfde als met Hangarback Walker gebeurde toen die net uit was: mensen realiseren zich dat hij onwijs goed is.

24-1-2017 22:08:00

Wat gebeurt er met deze kaart?

15-1-2017 03:24:00

Golgari counters en Atraxa Commander, here we come!

Oracle

Artifact Creature - Construct 0 / 0

Walking Ballista enters the battlefield with X +1/+1 counters on it.
4: Put a +1/+1 counter on Walking Ballista.
Remove a +1/+1 counter from Walking Ballista: It deals 1 damage to any target.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

2/9/2017
The value of each X in Walking Ballista’s mana cost must be equal. For example, if X is 2, you’ll pay 4 to cast Walking Ballista and it will enter the battlefield with two +1/+1 counters on it.

2/9/2017
If Walking Ballista has been dealt damage or had its toughness reduced by an effect, this limits how many times you’ll be able to remove +1/+1 counters from it in a single turn. For example, if it has three +1/+1 counters on it and has been dealt 1 damage this turn, it will be destroyed immediately after you activate the ability a second time and you won’t be able to activate it a third time.

Decktips