Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Makindi Patrol

Serie: Battle for Zendikar (BFZ)

Rarity: Common Battle for Zendikar Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Battle for Zendikar
 -
0,15
 -
0,35
Makindi Patrol | Battle for Zendikar

Prijs:

€ 0,15

Uitverkocht

FOIL 

€ 0,35

Uitverkocht
 Reactie plaatsen

Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.

Oracle

Creature - Human Knight Ally 2 / 3

Rally - Whenever Makindi Patrol or another Ally enters the battlefield under your control, creatures you control gain vigilance until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/25/2015
Vigilance matters only as attackers are declared. Giving a creature vigilance after that point won’t untap it, even if it’s attacking.

8/25/2015
When an Ally enters the battlefield under your control, each rally ability of the permanents you control will trigger. You can put them on the stack in any order. The last ability you put on the stack will be the first one to resolve.

8/25/2015
If a creature with a rally ability enters the battlefield under your control at the same time as other Allies, that ability will trigger once for each of those creatures and once for the creature with the ability itself.

Decktips