Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2013 (C13)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2011 | 12,95 | |||
Commander 2013 | 11,95 | |||
Commander 2016 | 6,95 |
Prijs:
€ 11,95
Deze werkt alleen met creatures, en creatures bestaan alleen maar op de battlefield. In de exile zone zijn het creature cards.
Doet deze niet met ge-exilde kaarten toevallig? Of zijn die uit de game voor hem?
Vedalken Plotter en Shifting Borders en Political Trickery helpen ook om hem weg te krijgen.
Spreading Seas & varianten.
Strip Mine mag alleen in Vintage 1 keer. Wasteland mag in beide formaten 4x.
ah ja naar landjes had ik nog niet gekeken om andere landjes kapot te maken, zat heel de tijd naar arte's te kijken
tnx
ps nog 1 klein vraagje: strip mine lijkt beter aangezien de beperking van nonbasic niet op strip mine van toepassing is en wel op wasteland, waardoor het grote verschil in prijs?
Wasteland, Tectonic Edge, Ghost Quarter, Strip Mine, om zo maar iets te noemen.
iemand een idee voor een blauw control deck tegen deze irritante kaart in edh? heb wel Volition Reins (6 mana om een landje over te nemen waar je zelf weinig aan hebt..) en Annex erin maar dat is niet echt genoeg om makkelijk van dat ding af te komen
Het effect van de ability van Homeward Path heeft inderdaad geen beperkte duur (anders had er bijvoorbeeld "until end of turn" of "for as long as ..." gestaan).
Het zijn beide inderdaad effecten (die van Mind Control en die van Homeward Path) in dezelfde layer (layer 2 - Control), dus dan wint inderdaad het effect met de laatste timestamp.
Dat het ene effect voortkomt uit een static ability en het andere effect uit een activated ability, is verder niet relevant (behalve voor wanneer de timestamp gegenereerd wordt).
Helaas, Mind Control heeft inderdaad een permanent effect, maar Homeward Path ook. En zodra 2 effecten iets willen beinvloeden, wordt er gekeken naar timestamps. De Homeward Path is als laatst geactiveerd, en dat zal dus dan ook gevolgd worden. Helaas
Even een vraag over gain control.
Stel speler A speelt een mind control op een beest van speler B. Dan gebruikt speler B zijn homeward path's ability. Krijgt speler A de mind conrolled createre na resolven meteen weer terug under zijn contol? Aangezien mind control een soort van permanent static effect lijkt. Zegmaar als soort van state based effect nadat homewords ability geresolved is.
ohwja, nou je het zegt inderdaad.
Homeward Path werkt voor iedereen, je gestolen beest zal je daardoor ook moeten teruggeven.
Met Gilded Drake is deze wel sterk. 3/3 flying + een ander creature erbij.
Klopt (dus).
Je kunt alleen je eigen creatures sacrificen.
Land
T: Add C.
T: Each player gains control of all creatures they own.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
9/22/2011
The owner of a card is the player who started the game with that card in their deck.
9/22/2011
The owner of a token is the player under whose control the token was put onto the battlefield.
Decktips