Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Tangle Wire

Serie: FtV 20 (F20)

Rarity: Mythic FtV 20 Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
FtV 20
 -
6,95    
Nemesis
 -
8,95
 -
39,95
Tangle Wire | FtV 20

Prijs:

€ 6,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
29-8-2010 19:50:00

Misschien ligt het aan mij maar van dit laatste commentaar snap ik niks.
Uitleg graag.

29-8-2010 18:54:00

Of je gooit het ding op, en tapt hem met je Icy Manipulator. Begin van je volgende beurt untapt ie en kun je meuk bij hem tappen, en meteen gebruik je je Icy weer.

Premium lid timewa (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
29-8-2010 16:27:00

Ik vat 'm. Bedankt. Had hem eerst ook verkeerd geinterpreteerd, lezen blijft lastig.

Bas (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-5-2010 20:29:00

Je legt hem in het spel en om te beginnen mag de opponent dan in zijn upkeep even 4 creatures, landjes of artifacts tappen.
In jou upkeep haal je er eerst 1 counter vanaf en dan moet jij er nog maar 3 tappen, dus je loopt zoiezo altijd 1 iets wat je moet tappen voor op je opponent.
En dan kan je de Tangle Wire zélf ook nog tappen, dus effectief tap je altijd 2 minder dingen dan je oppo.
Das best lekker.

27-5-2010 10:02:00

eind van de tegenstanders beurt gebruik je Goblin Welder om hem uit het spel te halen, en in jouw beurt haal je hem weer terug zodat jij er geen last van hebt en de tegenstander steeds 4 dingen mag tappen

Premium lid timewa (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-5-2010 09:59:00

Zou iemand me uit kunnen leggen waarom deze kaart relatief duur is?
Het effect lijkt me matig, het gaat langzaam en bovendien gaat hij na een paar beurten vanzelf weer weg. Lijkt me een kwartjes-rare. Of is er een goede combo mee te verzinnen?

15-4-2010 13:30:00

ja oke, tuurlijk geen probleem, maar ik snap nooit dat spelers zoals jij het pas begrijpen als iemand anders zegt , maar nu weet je het!

Bas (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-4-2010 13:24:00

Daar heb je in principe helemaal gelijk in Peanut, maar omdat ik er een tijdje uit ben geweest, kon ik mij herinneren dat er iets mee was en dat het veranderd was.
Maar goed, ook in de Oracle staat inderdaad hetzelfde op de kaart, maar toch wilde ik het even zeker weten en controleren bij mijn nedermagic pro's.
Das niet zo erg toch?

15-4-2010 13:15:00

staat toch gewoon op de kaart zelf kom op joh even lezen

15-4-2010 12:56:00

als je de laatste counter eraf haalt blijft hij nog in het spel, pas als je geen counter er af kan halen gaat hij stuk. niet te verwarren met vanishing waarbij hij stuk gaan als je de laatste counter er af haalt.

Bas (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-4-2010 12:44:00

Even een vraagje over deze kaart, eigenlijk over Fading in het algemeen: als de laatste counter eraf is gehaald, dan blijft de Wire toch nog een beurt leven? Pas als je er geen counter meer vanaf kan halen, dan moet je hem sacrificen?
Kan mij iets herinneren dat het anders is geworden?
Wie o wie kan mij helpen

Oracle

Artifact 

Fading 4 (This artifact enters the battlefield with four fade counters on it. At the beginning of your upkeep, remove a fade counter from it. If you can't, sacrifice it.)
At the beginning of each player's upkeep, that player taps an untapped artifact, creature, or land they control for each fade counter on Tangle Wire.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Decktips