spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
20-2-2019 20:21:21 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Elbrus, the Binding Blade informatie
Serie: Dark Ascension (DKA)
Rarity: Mythic Dark Ascension Mythic
Geef commentaar op Elbrus, the Binding Blade
Elbrus, the Binding Blade komt voor in
Serie Normaal Foil
Dark Ascension
 5
3,75
 -
8,95
FTV Transform
 -
4,50    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Frank Bouwmeester (30) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 1 0
NIKE Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 2 0
Premium lid crazedspeed (5) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 1 0
Premium lid Official Rules Advisor Roy (174) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 1 0
Premium lid Arnyx (45) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Winant (32) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Kobbe (40) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (258) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Ingmar (28) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Cornholio Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
Premium lid Bas Maessen (231) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Bjorn Van der Zanden (53) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Torec (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Kenshin (69) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
David (Zoetermeer) (139) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Jeroen S. (9) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid kapitar (34) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Jelle L (Zwolle) (131) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Chris072 (62) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Tony (46) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Elbrus, the Binding Blade uit Dark Ascension. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 7-2-2019
Ja.

Het is dezelfde permanent (hij heeft alleen een metamorfose ondergaan), dus de delayed trigger van Nahiri, the Harbinger kan hem nog steeds terugvinden.
Premium lid Frque (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 7-2-2019
korte vraag: als ik deze speel met de derde ability van Nahiri, the Harbinger, ik equip een m aan een beestje en doe schade bij tegenstander. Elburs transformt. geld "Return it to your hand at the beginning of the next end step." dan nog...
Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-7-2016
Anders speel je hem toch gewoon in een EDH deck met Stonehewer Giant.
Premium lid Bruxonn (0) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-7-2016
Omdat Stoneforge een beetje gebanned is in modern

Edit: en voor Legacy is Elbrus gewoon lang niet goed genoeg.
Lioncross Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-7-2016
waarom word deze kaart niet gebruikt in death & taxes je kunt hem makkelijk neerleggen met de Stoneforge Mystic
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-11-2015
Ik las de vraag vlak voordat ik naar huis ging vanaf kantoor en ik had al zo'n vaag vermoeden dat het zo werkte.

"When ... deals combat damage to a player" triggert namelijk inderdaad meerdere keren als je aan meer dan 1 speler combat schade doet.

En als een permanent transformt, blijft het dezelfde permanent, dus als hij daar naar verwijst (in dit geval met "it" ), dan kan hij hem nog steeds terugvinden, ook al heeft de betreffende permanent in de tussentijd een metamorfose ondergaan.
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 4-11-2015
@bruxxon
Uit zichzelf redirect er niets aan Elbrus, maar met dingen als Harm’s Way is dat wel mogelijk.

@Leo
Dat gebeurd er dan inderdaad. Je Elbrus transformed eventjes in Withengar, en verandert daarna weer terug naar Elbrus. Arme Withengar. Eindelijk vrij na al die jaren, en dan wordt hij na een paar seconden alweer teruggegooid in zijn gevangenis.

'If the equipped creature deals combat damage to more than one player at the same time, perhaps because some of its combat damage was redirected, Elbrus's ability will trigger once for each player it deals combat damage to. This may cause it to become unattached, transform, then transform again. If it transforms back into Elbrus, it will remain unattached.' - Dark Ascension FAQ hier
Premium lid Bruxonn (0) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-11-2015
Wat bedoel je met redirecten? Elbrus werkt alleen op combat damage, en dat valt niet te "redirecten", tenzij je iets anders bedoelt...
Leo Jansen Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-11-2015
Wat gebeurt er als je een deel van de damage redirect naar een andere speler? transformt die dan 2 keer en blijft ie dan een elbrus?
Premium lid Official Judge Jelle Zwaan (80) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 5-3-2015
Nee, deze kaart heeft een zwarte color identity omdat de achterkant zwart is.
Luca Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 5-3-2015
hai zou deze kaart gespeeld kunnen worden in een rood groen wit edh deck?
Premium lid Official Rules Advisor Sander v1.1 (39) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-1-2015
Ah, ik zie nu ook pas dat je met manifest alleen kan unmorphen als het een creature is. Njah, dan is het dus gewoon een face down 2/2 creature.
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-1-2015
Uit de nieuwe regels:

"Some older Magic sets feature double-faced cards, which have a Magic card face on each side rather than a Magic card face on one side and a Magic card back on the other. The rules for double-faced cards are changing slightly to account for the possibility that they are manifested. If a double-faced card is manifested, it will be put onto the battlefield face down. While face down, it can't transform. If the front face of the card is a creature card, you can turn it face up by paying its mana cost. If you do, its front face will be up. A double-faced card on the battlefield still can't be turned face down."
Premium lid Official Rules Advisor Sander v1.1 (39) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-1-2015
Nee, dan is het een facedown Elbrus, the Binding Blade die je voor kan unmorphen.
Premium lid Bastiaan (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-1-2015
Ik zat te denken, wat gebeurt er met deze als je deze manifest? Is 'ie dan meteen 13/13 trample???
Meer commentaar >
Elbrus, the Binding Blade | Dark Ascension Elbrus, the Binding Blade | Dark Ascension
Oracle tekst
Legendary Artifact - Equipment 13 / 13
Equipped creature gets +1/+0.
When equipped creature deals combat damage to a player, unattach Elbrus, the Binding Blade, then transform it.
Equip 1
Rating na 10 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
1/22/2011
The “legend rule” checks only for permanents with exactly the same name. Elbrus, the Binding Blade and Withengar Unbound can be on the battlefield at the same time without either going to its owner’s graveyard.

1/22/2011
Elbrus will transform even if you are unable to unattach it (most likely because the equipped creature died).

1/22/2011
Withengar’s triggered ability will trigger no matter how a player loses the game: due to a state-based action (as a result of having a life total of 0 or less, trying to draw a card from an empty library, or having ten poison counters), a spell or ability that says that player loses the game, a concession, or a game loss awarded by a judge.

1/22/2011
In a multiplayer game using the limited range of influence option (such as a Grand Melee game), if a spell or ability says that you win the game, it instead causes all of your opponents within your range of influence to lose the game. This is another way by which Withengar’s ability can trigger.

7/13/2016
For more information on double-faced cards, see the Shadows over Innistrad mechanics article (http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/shadows-over-innistrad-mechanics).

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Elbrus, the Binding Blade samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Elbrus, the Binding Blade
Zoek decks met Elbrus, the Binding Blade
Elbrus, the Binding Blade toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Dark Ascension / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ravnica Allegiance.
spacer
devider
Er zijn nu 23 leden ingelogd op NederMagic.
4711 paginas bekeken sinds 20-2-2019 18:42:01
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.