spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
22-11-2019 13:56:17 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Karador, Ghost Chieftain (B) informatie
Serie: Commander 2011 (CMD)
Rarity: Special Commander 2011 Special
Geef commentaar op Karador, Ghost Chieftain
Karador, Ghost Chieftain komt voor in
Serie Normaal Foil
Commander 2011
 -
7,95    
Commander 2011 (B)
 -
1,50    
Oversized FOIL Commanderkaart. Niet tournament legal.
Judge Gift
 -
24,95    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Official Rules Advisor Jarno Cosijn (Assendelft) (308) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid pi (93) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Karador, Ghost Chieftain uit Commander 2011. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 7-11-2019
Nee, daar is hier geen functie voor
ivo (23) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 7-11-2019
Ik kan vinden wie deze kaart als ‘have' op zijn pp heeft staan. Maar kan ik ergens ook snel zien wie deze als ‘want' heeft?
Premium lid NederMagic Rules Advisor Leslie (120) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-3-2016
Ik denk dat dat een foutje is.
Premium lid Rembrandt (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-3-2016
Ik snap het niet. Waarom is de oversized hiervan zo duur?
Echelon (1) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-9-2015
En dat terwijl ik wel m'n bonuskaart bij me heb. Pfff, jammer. Was te proberen!
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-9-2015
Kortingen doen inderdaad niks met de converted mana cost.

De converted mana cost is simpelweg de mana cost rechtsbovenin de kaart omgezet naar een getal. Niks meer, niks minder.


(En daarbij cast je hem ook niet, dus nog een reden om niet voor de korting in aanmerking te komen.)
Echelon (1) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-9-2015
So... Karador & Green Sunís Zenith. Voor de kostenreductie van Karador maakt 't niet uit waar 'ie zich bevindt, maar verlaagt dit ook z'n CMC?

Oftewel als ik 4 beesten in m'n graveyard heb, mag dan voor Green Sunís Zenith gelden X = 4 of verandert de reductie niets aan z'n CMC en hoort X dan dus gewoon minimaal 8 te zijn?

Zal hoogstwaarschijnlijk 8 zijn, maar ik vraag 't maar gewoon even na. Je weet maar nooit.
Premium lid Ruud (0) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-10-2013
Top, dank voor de snelle reactie!
Roel 'TheFrog' van Lin (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-10-2013
Bij de kosten van een spell worden eerst de extra kosten (2e keer casten uit command zone ) erbij op geteld. Dan alle kortingen (7 creatures in je graveyard ) eraf gehaald, dus hij kost dan nog
Premium lid Ruud (0) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-10-2013
Hallo,

Als ik deze uit de commander zone voor de tweede keer speel. Met minstens 7 kaarten in de graveyard, kost hij dan enkel {B}{W}{G} of met nog 2 extra mana.

Alvast bedankt!

Groeten Ruud
Lekrutes (Eefde, Zutphen) (59) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-9-2013
Oke precies zoals ik het dacht.
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-9-2013
Ja.

In je graveyard is het een creature card, dus mag je hem casten. Vervolgens leg je hem op de stack, geef je je intentie aan om de Bestow cost te betalen en is het vervolgens geen creature spell meer.
Lekrutes (Eefde, Zutphen) (59) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-9-2013
Hoe werk deze met de bestow creatures. Kun je dan beesten uit je grafbak bestowen.
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-8-2013
En ook een half jaar geleden was hij dat.
Premium lid NederMagic Rules Advisor Leslie (120) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-8-2013
Edric is zeer zeker wel over de top, ook meer dan een half jaar later.
Meer commentaar >
Karador, Ghost Chieftain | Commander 2011
Oracle tekst
Legendary Creature - Centaur Spirit 3 / 4
This spell costs 1 less to cast for each creature card in your graveyard.
During each of your turns, you may cast one creature card from your graveyard.
Rating na 6 stemmen
Tournooi info
Legal in: Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
9/22/2011
If Karador is your commander, calculate any cost increases, including the one based on the number of times youíve cast Karador from the command zone, before considering Karadorís cost-reduction ability.

9/22/2011
If you somehow cast Karador from a graveyard, its cost-reduction ability wonít count itself.

9/22/2011
Although Karadorís second ability allows you to cast one creature card from your graveyard on each of your turns, it doesnít change when you can cast that card. Unless it has flash, the creature card must be cast during one of your main phases when the stack is empty.

9/22/2011
Karadorís second ability doesnít affect the costs you need to pay to cast that creature spell.

9/22/2011
Karadorís first ability functions on the stack. Karadorís second ability functions only on the battlefield.

9/22/2011
If you cast a creature card from your graveyard, then Karador leaves the battlefield, then returns to the battlefield, you may cast another creature card from your graveyard that turn. If you didnít cast a creature card from your graveyard while Karador was on the battlefield the first time, you may still cast only one creature card from your graveyard when it returns to the battlefield.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Karador, Ghost Chieftain samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Karador, Ghost Chieftain
Zoek decks met Karador, Ghost Chieftain
Karador, Ghost Chieftain toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Commander 2011 / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Spoilers
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Throne of Eldraine (ELD)
Commander 2019 (C19)
Core Set 2020 (M20)
Modern Horizons (MH1)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Throne of Eldraine.
spacer
devider
Er zijn nu 11 leden ingelogd op NederMagic.
7681 paginas bekeken sinds 22-11-2019 10:34:56
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.