Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Wat nu te doen??

Scroll: [boven|reacties|beneden]
1-6-2005 17:25:00

Ik heb nu een probleem en we zoeken een compromis:

Ik heb met iemand een deal gemaakt, (ik noem wel geen naam, hij mag zelf zeggen of hij dat wil of niet) en hij woonde in België, ik had al gezegt dat ik wilde dat hij eerst stuurde omdat ik vaker problemen heb gehad met België.

Nu is het dus zo dat de kaart (aluren) die hij gestuurd heeft, en ik vertrouw hem daarop, niet aangekomen is...

Nu is het altijd een lastige situatie, beide kunnen we niks bewijzen maar het is zo dat ik niks heb en hij wel iets gestuurd heeft..

Wat doen we dus nu ivm. vergoedingen, want ik heb daar logischerwijs weinig zin in en hij juist wel.

Graag jullie hulp!
(ik voeg nog wel iets toe als ik dit vergeten ben, dit mag hij ook doen)

 Reactie plaatsen

Reacties (7)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
1-6-2005 17:41:00

De afzender blijft verantwoordelijk voor zijn of haar post, t/m de aankomst ervan. Ik vergoed niet aangekomen post 100%. Ook niet meer dan logisch, lijkt me. (ik wacht wel 2 weken voor het überhaupt praten over een vergoeding. Als de post daarna er nog niet is, is de kans 0,01% dat hij ooit nog aankomt.)

1-6-2005 18:53:00

Inderdaad, de verzender blijft verantwoordelijk voor het aankomen van de post en kan geen vergoeding eisen van de ontvanger.

1-6-2005 19:03:00

het is nu volgens mij al een maand geleden ofzo, ik wacht nog even wat meer reacties af..

Premium lid pi (93) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-6-2005 23:00:00

Oy,

hij is verantwoordelijk. Het is dus niet gek om te verwachten dat hij de aluren vergoed. Je zou natuurlijk iig met hem af kunnen spreken dta de deal dan helemaal komt te vervallen, of dat hij je iets kleiners mag sturen voor dezelfde kaarten, maar die keuze is verder aan jou en waarschijnlijk afhankelijk van hoe erg je hem vertrouwd.

mazzel

pi

3-6-2005 14:42:00

ik heb overigens nog helemaal niks gestuurd, dus de vraag was meer of ik iets moet vergoeden voor zijn verloren aluren, of dat er helemaal niks vergoed wordt.

8-6-2005 15:40:00

iemand?

8-6-2005 15:47:00

Het is voor allebei lullig als zoiets gebeurt, de zender is dan misschien wel verantwoordelijk voor het goed aankomen van de verstuurde kaart, maar hij/zij is er dan zelf ook de dupe van, dus als er zoiets gebeurt doe ik altijd 50/50, dan maar allebei een beetje pijn, en niet één van de twee alles.

Scroll: [boven|reacties|beneden]