Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

[COLUMN] BoaB - Hit the Ground Running, Deel 2

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2
7-8-2014 16:51:00

Hallo allemaal en welkom bij het tweede deel van Building on a Budget – Hit the Ground Running. In deze serie columns verbeter ik al spelenderwijs het M15 Intro Pack Hit the Ground Running met als doel er uiteindelijk een leuk en respectabel budget deck van te maken. Voordat je begint met lezen is het aan te raden eerst deel 1 te lezen zodat je weet wat ik al veranderd heb en waarom. Vandaag zullen we o.a. zien hoe het Prophet of Kruphix, de eerste nieuwe kaart die ik heb toegevoegd, vergaat in dit deck dat draait om het bouncen van je eigen creatures via Roaring Primadox en Peel from Reality.



Eerst maar eens de lijst erbij pakken waarmee ik deel 1 geëindigd ben:

Hit the Ground Running v1.2//Lands (24)
10 Island
10 Forest
4 Simic Guildgate

//Creatures (32)
4 Omenspeaker
4 Satyr Wayfinder
2 Coral Barrier
4 Frost Lynx
3 Illusory Angel
2 Reclamation Sage
4 Roaring Primadox
3 Shaman of Spring
1 Mercurial Pretender (rare)
2 Prophet of Kruphix (rare)
2 Kapsho Kitefins
1 Stormtide Leviathan (rare)

//Other
2 Peel from Reality
1 Encrust
1 Restock

Veel creatures met enters the battlefield-effecten dus in combinatie met eerder genoemde bouncers. De laatste toevoegingen waren extra Frost Lynxen (een kaartje dat me positief verrast heeft in de eerste tien testpotjes), extra Illusory Angels en Prophet of Kruphixen. Het idee achter die laatste is dat je, doordat je zoveel van je eigen creatures terug naar je hand haalt, de extra mana om creatures te casten goed kunt gebruiken. In de komende potjes zal mijn aandacht vooral uitgaan naar kaarten als Shaman of Spring en Restock. Beide hebben goede synergie met andere kaarten uit het deck (Shaman of Spring vanzelfsprekend met Roaring Primadox en Restock met Satyr Wayfinder en Prophet of Kruphix) maar konden in de eerste tien games nog niet echt overtuigen. Bij Shaman of Spring blijft vooral knagen dat Elvish Visionary ooit tegelijk met Roaring Primadox Standard legal was… Verder zal blijken in hoeverre ik last heb van het gebrek aan removal in de huidige lijst, hoewel mijn creatures dankzij Prophet of Kruphix nu ook als een soort instant removal kunnen fungeren. Genoeg zaken dus om rekening mee te houden met het oog op de volgende aanpassingsronde.

Zoals altijd speel ik weer tegen mijn tweelingbroer Max die met verbeterde versies van de M15 Intro Packs Flames of the Dragon en Infernal Intervention speelt. Aan Flames of the Dragon, een deck met een artifact thema, heeft hij o.a. Ornithopter, Ensoul Artifacts en Shrapnel Blasts toegevoegd terwijl hij Infernal Intervention heeft gepimpt met onder meer Altac Bloodseeker, Lightning Strikes, Sign in Bloods en Necrogen Scudders.

Testgames 11 t/m 15Game 11 tegen Flames of the Dragon
Beginhand: 2 Island, 2 Omenspeaker, Reclamation Sage, Roaring Primadox, Shaman of Spring.
Geen Forests in m'n beginhand maar m'n Omenspeakers moeten die wel kunnen vinden.
En dat is precies wat mijn eerste Omenspeaker in beurt 2 doet. Max weet in zijn eerste vier beurten 2 Bronze Sables, Ornithopter en een Juggernaut te casten. Hoewel ik in beurt 4 en 5 op drie land blijf steken, heb ik wel een antwoord paraat voor de Juggernaut: Reclamation Sage. M'n Omenspeakers weerhouden ondertussen Max' Bronze Sables van aanvallen. Even later moet ook zijn met Rogue’s Gloves geëquipte Ornithopter eraan geloven (Plummet). Nadat ik in beurt 6 een Roaring Primadox heb gecast, drawt Max voor zijn beurt en scoopt. Hij laat zijn hand zien: drie landjes. Ik eindig met 2 Illusory Angels (daarom speel ik er geen playset van), Shaman of Spring en Peel from Reality op hand.

5-6

Game 12 tegen Flames of the Dragon
Beginhand: Island, 2 Forest, Simic Guildgate, Omenspeaker, Frost Lynx, Roaring Primadox.
Een mooie pot. Ik start prima met achtereenvolgens Simic Guildgate, Omenspeaker (2 Forests weg want had al 3 land op hand), Frost Lynx (target: een 5/5 geEnsoul Artifacte Ornithopter) en Roaring Primadox. Max is dus ook niet verkeerd begonnen: hij had z'n dream opener met beurt 1 Ornithopter, beurt 2 Ensoul Artifact. Die combinatie schopt me in beurt 5 al naar 5 levens. In ‘mijn' beurt 5 haal ik m'n Frost Lynx terug via Primadox en cast ik Prophet of Kruphix. Mijn landjes untappen in Max' beurt en voordat Max attackers declaret speel ik m'n Frost Lynx weer uit met opnieuw de Ornithopter als target waardoor deze twee beurten niet kan aanvallen. Nice. Daarna flash ik een Satyr Wayfinder in het spel (zie helaas geen land) die Max' Juggernaut chumpt. De volgende beurt hebben mijn Roaring Primadox en Prophet of Kruphix geen last van een net gespeelde Wall of Frost vanwege het untapeffect van de Prophet. Een Restock (leuke interactie met Prophet of Kruphix) haalt postcombat een Frost Lynx en Shaman of Spring terug die door Satyr Wayfinder in m'n graveyard zijn beland. Ik untap mijn creatures en lands en we gaan naar de begin step van Max' combat phase. Ik flash m'n eerste Frost Lynx in het spel met als target Juggernaut (Ornithopter lag nog steeds tapped). Dan maak ik een grote fout: ik zie Max' ene kaart in z'n hand over het hoofd en besluit ook alvast m'n tweede Frost Lynx te casten met als target Wall of Frost zodat ik de volgende beurt goed kan doorkomen met m'n creatures. Postcombat tapt Max al z'n land en cast… Siege Dragon. Praktisch de enige kaart die mij nog van winst kon weerhouden op dat moment. Er gaat vervolgens wel één Frost Lynx terug naar m'n hand maar dat is niet genoeg om Max' twee 5/5 flyers mee af te stoppen. Een Shaman of Spring levert me ook niks op dat me kan redden. Ik scoop. Argh.

5-7

Overigens had ik in de laatste beurt van deze game nog een tweede Roaring Primadox op hand waardoor ik elke beurt m'n beide Frost Lynxen had kunnen returnen. Dus als ik die fout niet had gemaakt had ik vrijwel zeker gewonnen. Ik zou dus ook niet meteen willen concluderen dat ik in deze pot removal tekortkwam. Daarbij heeft zo'n beetje elk Standard deck het moeilijk tegen een beurt 1 Ornithopter, beurt 2 Ensoul Artifact als je zelf on the draw bent.

Game 13 tegen Flames of the Dragon
Beginhand: Island, Forest, Omenspeaker, Coral Barrier, Illusory Angel, Shaman of Spring, Restock.
Twee Omenspeakers verrichten weer puik werk in beurt 2 en 3: de eerste laat me twee niet-lands naar de bottom van m'n library doen terwijl de ander me een landje vindt zodat ik in beurt 4 ‘gewoon' m'n Shaman of Spring kan casten. Met een Sacred Armory en Aeronaut Tinkerer al op het veld speelt Max na mijn Shaman een Juggernaut. Deze freeze ik in mijn beurt met Frost Lynx. De volgende plays zijn Hoarding Dragon (Max) en Prophet of Kruphix (ik). Ik flash vervolgens in Max' beurt een Coral Barrier in het spel en block met m'n Omenspeaker en Shaman of Spring Max' Juggernaut dood. Restock haalt beide creatures in mijn beurt weer terug. In Max' beurt flash ik een Omenspeaker en Illusory Angel in het spel. Met die laatste had ik Aeronaut Tinkerer willen blocken maar Max heeft een Shrapnel Blast paraat. Een Juggernaut volgt, evenals een Shaman of Spring en Omenspeaker #3. Ik flash even later een Frost Lynx in het spel om Hoarding Dragon te tappen. Een Welkin Tern brengt me vervolgens naar 3. Ik draw voor mijn beurt (Satyr Wayfinder) en kan dan niks anders dan scoopen.

5-8

Twee ‘take-aways' van deze game: 1) ik heb problemen met flyers (zie ook vorige potje), 2) ik zou nog beter gebruik kunnen maken van de untap all lands ability van Prophet of Kruphix.



Game 14 tegen Infernal Intervention
Beginhand: 2 Island, Forest, Omenspeaker, Frost Lynx, Restock (ik had 1x gemulld vanwege 2 Forests i.c.m. Omenspeaker op hand).
Omenspeaker weet de weg naar m'n hand wel te vinden zeg. Ik trek ook nog eens een tweede én een derde bij en beurt 3 en 4. Maar goed ook want anders had ik vele beurten achter elkaar geen land gezien. Doordat Max al snel 2 Typhoid Rats en Gargoyle Sentinel weet te spelen, ontvouwt zich een lange, lange game. Enkele hoogte- en dieptepunten:
- in beurt 7 kan ik niks beters dan een enkele Frost Lynx terughalen met m'n Restock;
- een Roaring Primadox haalt tot twee keer toe één van m'n Omenspeakers terug, daarna sterft ie door een combinatie van Cone of Flame en Cruel Sadist;
- Max' 2 Gargoyle Sentinels vallen ten prooi aan mijn 2 Reclamation Sages;
- Peel from Reality returnt mijn Omenspeaker en Max' Cruel Sadist met counters.
Uiteindelijk leg ik in beurt 17 het loodje door de vliegende schade van Gargoyle Sentinel (voordat ik ‘m weg kon halen) en Caustic Tar.

5-9

Nog maar eens een note to self: deze game miste ik duidelijk wat echte ‘bombs'. En iets tegen flyers. Waar is Plummet als je ‘m nodig hebt…

Game 15 tegen Infernal Intervention
Beginhand: Island, Forest, Omenspeaker, 2 Satyr Wayfinder, Coral Barrier.
Ik begin heel aardig: in de eerste vijf beurten speel ik Omenspeaker, Satyr Wayfinder, Shaman of Spring, Frost Lynx (target: Goblin Roughrider) en Satyr Wayfinder #2. Max veegt daarna m'n halve team weg met Cone of Flame. Een Roaring Primadox volgt en deze bouncet al snel twee keer mijn Shaman of Spring. Max voorkomt verdere card advantage met een Lightning Strike op de Shaman. Ook een Kapsho Kitefins vangt een Lightning Strike. 2 Coral Barriers halen weinig uit. Dat kun je niet zeggen van Peel from Reality die één van m'n Coral Barriers en Max' Necrogen Scudder bouncet. Nadat Max z'n Scudder heeft herspeeld staat hij op 6 levens en ik op 5. Ik kan de volgende beurt niet doorkomen terwijl Max dat wel kan met z'n Scudder. Hij maakt het daarna af met een Lightning Strike op m'n hoofd.

5-10

Wat vaker verloren dan ik voorafgaand aan deze vijf testpotjes had gehoopt. Wel denk ik te weten wat er scheelt aan het deck. Tijd om weer wat aanpassingen te maken.

AanpassingenOUT: 2 Coral Barrier
Van de creatures die nu nog in het deck zitten, is Coral Barrier me toch wel het minst bevallen. Z'n defensive stats zijn meestal overbodig omdat ik vaak al een Omenspeaker heb liggen en de 1/1 Squid tokens kunnen over het algemeen ook niet veel uitrichten, ondanks dat ik al regelmatig tegen decks met Islands heb gespeeld. Veelzeggend is denk ik dat ik de één mana goedkopere Omenspeaker veel liever terughaal met Primadox/Peel from Reality dan Coral Barrier. De kort maar krachtige conclusie: Coral Barrier is niet goed genoeg voor m'n deck.

OUT: 3 Shaman of Spring
Bij Shaman of Spring heb ik een beetje dubbele gevoelens. Aan de ene kant (ik moet meteen aan de Thomas van Luyn-imitatie van Ferry Mingelen denken) ben ik blij met z'n ETB-effect (zie game 15), aan de andere kant vind ik vier mana vrij veel, ook al vermindert Prophet of Kruphix dat probleem. De reden dat de Shamans er nu uitgaan is vooral dat ik een – denk ik – betere 4-drop heb gevonden die ook voor card draw zorgt.

OUT: 1 Mercurial Pretender
Zoals Max (niet mijn tweelingbroer) al treffend aangaf in het commentaar op deel 1: ‘Clone is bijna infi beter aangezien je in een bounce deck echt niet die vier mana gaat gebruiken om Mercurial Pretender naar je hand te halen.' Helemaal waar. Ik heb ‘m tot nu toe dan ook geen één keer teruggehaald met z'n ability. Daarbij is het Clone-effect van Mercurial Pretender nooit echt goed van pas gekomen in de afgelopen vijftien potjes dus Clone zelf is ook geen kaart die ik op dit moment wil toevoegen. Wat ik wel wil is Mercurial Pretender uit m'n deck halen.



OUT: 1 Encrust
Ik ben Encrust tot op heden niet vaak tegengekomen. Het is in ieder geval geen kaart om één keer in je deck te spelen. Liever speel ik ‘m 0 keer, want iets als Claustrophobia of Krasis Incubation (zeker gelet op wat ik zo ga toevoegen) lijkt me al beter. Encrust gaat er daarom uit.

OUT: 1 Restock
Aan de interactie met Prophet of Kruphix had ik nog niet gedacht toen ik die kaart aan het eind van deel 1 toevoegde. Creatures in jouw beurt terughalen, vervolgens untappen en weer uitspelen in de beurt van de tegenstander. Toch liet game 14 me weer inzien waarom ik eerder niet onder de druk was van Restock. Hij kost vrij veel, je moet maar net twee creatures in je grave hebben die je wilt terughalen en je hebt er meestal pas een beurt later plezier van als je geen Prophet of Kruphix hebt liggen. Aangezien dat lang niet altijd het geval is, gaat Restock eruit.

Ruimte voor zeven nieuwe kaarten. Het volgende komt erbij.

IN: 4 Fathom Mage
De vervanger van Shaman of Spring. Fathom Mage laat je weliswaar niet meteen een kaart trekken maar na één creature (niet Satyr Wayfinder) is ie al even goed als Shaman of Spring. Daarnaast heeft ie prima synergie met Roaring Primadox en Prophet of Kruphix: je hoeft ‘m zoals bij Shaman of Spring niet zelf terug te halen voor card advantage (een lousy Omenspeaker volstaat) en een Prophet of Kruphix na een beurt 4 Fathom Mage levert je waarschijnlijk meerdere draws op doordat je in de beurt van de tegenstander ook nog creatures mag spelen. Goede kans dat Fathom Mage je dan net van een nieuw creature heeft voorzien door z'n trigger toen de Prophet in het spel kwam. Verder kan Mage uitgroeien tot een creature dat in combat nog wat kan betekenen, iets wat Shaman of Spring niet kan.



IN: 2 Species Gorger
Roaring Primadox #5 en #6. Het bouncen van m'n eigen creatures is essentieel voor de werking van het deck. 4 Roaring Primadox en het eenmalige effect van 2 Peel from Reality is dan nog wat karig. Met z'n 6/6 body is Species Gorger bovendien ook een echte ‘bomb', iets wat ik vooral in game 14 miste. Kapsho Kitefins kost bijvoorbeeld wel zes mana maar een echte bomb kun je ‘m niet noemen. Twee stuks lijkt me voldoende want je wilt ook weer niet te veel van dit soort effecten hebben.

IN: 1 Hornet Queen
Bomb, goed tegen flyers, goed met Prophet of Kruphix (nasty surprise blockers, aanvallen én blocken) en érg goed met Roaring Primadox/Species Gorger. Een veel logischere toevoeging dan Hornet Queen is er op dit moment niet. Ik voeg eerst één exemplaar toe want ik zit al redelijk ruim in creatures met een hoge CMC. Goede kans dat er straks nog een tweede bij komt ten koste van een creature met een vergelijkbare mana cost. Daarnaast lijkt één exemplaar misschien wat weinig gezien de problemen die ik ondervonden heb met flyers, maar door de extra draw van Fathom Mage en power van Species Gorger verwacht ik Max wat meer onder druk te kunnen zetten waardoor hij (hopelijk) wat meer on the defense zal moeten met z'n evasive mannen.

IN: 1 Prophet of Kruphix
Gezien zijn synergie met bovenstaande toevoegingen lijkt een derde exemplaar van Prophet of Kruphix me op z'n plaats, ook al heeft meer dan één exemplaar in play nauwelijks toegevoegde waarde. Zoals hierboven al geschetst is een Prophet of Kruphix na Fathom Mage erg goed, en ook een dikke 6/6 in het spel flashen als surprise blocker nadat je in je eigen beurt een Prophet hebt gespeeld is niet slecht.

Dit alles brengt ons op de volgende decklijst:

Hit the Ground Running v1.3//Lands (24)
10 Island
10 Forest
4 Simic Guildgate

//Creatures (34)
4 Omenspeaker
4 Satyr Wayfinder
4 Frost Lynx
3 Illusory Angel
2 Reclamation Sage
4 Fathom Mage (rare)
4 Roaring Primadox
3 Prophet of Kruphix (rare)
2 Species Gorger
2 Kapsho Kitefins
1 Hornet Queen (rare)
1 Stormtide Leviathan (rare)

//Other
2 Peel from Reality

Inderdaad relatief weinig early plays. Voor de eerste drie beurten heb ik nu alleen Omenspeaker, Satyr Wayfinder en Frost Lynx (en in mindere mate Peel from Reality). Illusory Angel kost weliswaar drie mana maar moet je in mijn deck meer als een 5- of 6-drop zijn. Eens kijken of dit problemen gaat opleveren in de volgende testgames.

Testgames 16 t/m 20Game 16 tegen Infernal Intervention
Beginhand: 2 Island, 2 Forest, Simic Guildgate, Satyr Wayfinder, Reclamation Sage.
Ik begin deze game goed met Satyr Wayfinder (Forest), Omenspeaker (Roaring Primadox op top, Simic Guildgate weg) en Roaring Primadox. Max start met Altac Bloodseeker (cool kaartje), Goblin Roughrider en een Lightning Strike op m'n Omenspeaker waardoor hij met z'n 4/1 first striking Bloodseeker kan doorkomen. Een Reclamation Sage zonder target doodt Max even later met z'n geBurning Angerde Goblin Roughrider. Ik sla op mijn beurt terug met een Peel from Reality op mijn Wayfinder en zijn geënchante Roughrider. Een Flesh to Dust doodt mijn Roaring Primadox die op dat moment 2x m'n Wayfinder had gebouncet. Een Hornet Queen en Nightfire Giant volgen. Met 4 land op hand val ik met Queen en wat Insect tokens aan, en houd ik er een paar achter om mijn levenstotaal van 8 te beschermen. Dat pakt uiteindelijk precies goed uit want een paar beurten later trek ik een Prophet of Kruphix waardoor ik met m'n overgebleven tokens kan aanvallen en vervolgens untap om Max' Nightfire Giant en first striking Altac Bloodseeker te blocken. Met onze beide dobbelstenen op één bezorgt Prophet of Kruphix mij de winst.

6-10

Game 17 tegen Infernal Intervention
Beginhand: Island, 2 Forest, Omenspeaker, Satyr Wayfinder, Prophet of Kruphix, Peel from Reality.
Een kort potje omdat Max al snel mana screwed is. Verder dan een Typhoid Rats, Sign in Blood en Black Cat komt hij niet. Ik ga in ieder geval wel aardig met Omenspeaker (vindt Frost Lynx), Frost Lynx (target: Typhoid Rats) en 2 Satyr Wayfinder in beurt 4. Max scoopt wanneer hij in beurt 5 nog steeds geen derde land heeft gevonden. Ik had nog een Reclamation Sage, Prophet of Kruphix en Peel from Reality op hand.

7-10

Game 18 tegen Infernal Intervention
Beginhand: 2 Island, Forest, 2 Satyr Wayfinder, Illusory Angel, Kapsho Kitefins.
Een spannende pot. Ik begin met Simic Guildgate, Satyr Wayfinder, Satyr Wayfinder #2 en Roaring Primadox, Max met Typhoid Rats, Black Cat, Necrogen Scudder en Profane Memento (vrij lelijk tegen m'n Wayfinders). In beurt 5 bounce ik één van m'n Wayfinders en cast ik Prophet of Kruphix. Dat ziet er veelbelovend uit. Helaas heeft Max EOT een Lightning Strike voor de Prophet. Nadat Max' creatures me alweer naar 5 hebben gebracht, stelt de opnieuw gebouncete Satyr Wayfinder me in staat om Illusory Angel te spelen. Deze weerhoudt Max' Necrogen Scudder van aanvallen. Max topdeckt vervolgens een hele fijne Caustic Tar. Ik topdeck op mijn beurt een hele fijn Reclamation Sage die Max' Tar destroyt, maar niet voordat hij me ermee naar één leven brengt. Ik heb volledige board control maar helaas laten Max' topdeck skills hem weer niet in de steek: een Lightning Strike maakt het af voor hem.

7-11



Game 19 tegen Flames of the Dragon
Beginhand: Island, Forest, Omenspeaker, Satyr Wayfinder, Prophet of Kruphix, Kapsho Kitefins, Peel from Reality.
Weer een spannende game. Max komt sterk uit de startblokken met Ornithopter, Welkin Tern, Aeronaut Tinkerer en Sacred Armory, terwijl ik weer eens mijn mana en draws fix met Satyr Wayfinder en Omenspeaker. Die laatste vindt me eindelijk een Fathom Mage, die ik opvolg met Prophet of Kruphix (draw en weer untappen). In Max' beurt flash ik een Reclamation Sage in het spel die Max' inmiddels geEnsoul Artifacte Ornithopter neerhaalt. Daarnaast stuurt een Peel from Reality Max' Welkin Tern en mijn Reclamation Sage (hehe) terug naar onze handen. Ik ga vervolgens naar 2 omdat Aeronaut Tinkerer een attackbonus ontvangt van Sacred Armory. Een Omenspeaker in mijn beurt werkt in combinatie met Fathom Mage als een mini-Demonic Tutor en ik schop Max naar 8. M'n creatures untappen weer en wanneer Max attackers wil declareren flash ik Kapsho Kitefins in het spel om Aeronaut Tinkerer te tappen. De beurt erop win ik door met al m'n creatures aan te vallen. Ik eindig met Frost Lynx, Fathom Mage en Hornet Queen op hand.

8-11

Game 20 tegen Flames of the Dragon
Beginhand: Island, Forest, Frost Lynx, Illusory Angel, Reclamation Sage (ik had 2x gemulld vanwege eerst geen early plays en daarna geen land op hand, Max had 1x gemulld).
Mede omdat ik met maar vijf kaarten begin, speel ik deze game niet veel klaar. Nadat ik Max' Welkin Tern heb getapt met Frost Lynx en zijn Juggernaut heb gedestroyed met Reclamation Sage mis ik een landdrop en begin ik achter de feiten aan te lopen. Bij Max volgen uiteindelijk liefst 3 Aeronaut Tinkerers waar ik geen antwoord op heb omdat ik de 3 Illusory Angels die ik op hand heb (what are the odds?) niet kan uitspelen. Omenspeaker, Satyr Wayfinders en Peel from Reality kunnen niet veel voor me uitrichten. In beurt 10 valt Max met z'n Tinkerers aan en vuurt postcombat een Shrapnel Blast af voor de win.

8-12

De stand is weer iets meer het aanzien waard geworden maar van een leien dakje ging het nog niet. Ik houd moeite met snelle starts van Max, zeker wanneer die gepaard gaan met veel flyers. Daar zal ik bij de volgende aanpassingen rekening mee moeten houden. Ik denk dat het deck met nog zo'n vijf veranderingen wel af is. Welke dat gaan worden, lezen jullie in deel 3.

Wat erin, wat eruit?Voor nu hoor ik graag wat jullie nog zouden aanpassen. Minder Illusory Angels? Meer of minder Peel from Realitys? En vinden jullie dat ik Kapsho Kitefins en Stormtide Leviathan erin moet houden? Zo nee, wat moet ervoor in de plaats komen? Mocht je geen behoefte hebben om je mening te delen, dan zou ik het waarderen als je ‘gelezen' als reactie achterlaat, dat is voor mij al een mooie beloning voor de tijd die ik hierin steek.

Huib

 Reactie plaatsen

Reacties 26-28 (28)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2
Danny (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
14-9-2014 01:45:00

Zoals Max al zegt ben je het ons verschuldigd xD

Danny (38) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-9-2014 19:44:00

Ik blijf stalken tot er een nieuwe BoaB is, zeker nu Khans uit is moet dat er toch wel van komen xD

3-11-2014 13:29:00

We zijn nu bijna drie maanden verder. Ik verwacht nu wel een heel goede deel 3.

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2