Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Hulp gezocht: Uril, the Miststalker EDH

Scroll: [boven|reacties|beneden]
14-4-2012 22:22:00

Ik ben al een tijdje aan het bouwen aan mijn Uril, the Miststalker deck. Geschikte kaarten vinden is niet het probleem, maar aangezien EDH slechts uit 100 kaarten bestaat heb ik een luxeprobleem want ik heb er momenteel te veel.

Vandaar dat ik graag jullie hulp wil om het aantal terug te brengen naar 100. Daarbij wil ik graag een reden waarom je een kaart eruit haalt en waarom je eventueel een kaart wilt toevoegen.

Het deck kun je hier vinden

Alvast bedankt!

 Reactie plaatsen

Reacties (5)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
17-4-2012 18:34:00

ik zou er ten eerste wat meer land in stoppen

17-4-2012 19:57:00

Landen zijn niet het probleem. Gewoon tussen de 35 en de 40 gaan zitten en dan komt het wel goed. Het is de rest waar ik wat mee moet.

18-4-2012 22:42:00

De dingen in het deck die ik niet zo goed vind (waar niks bij staat is gewoon naar mijn idee veel slechter dan alternatieven):

Mana Matrix, je kan bijna alles al spelen als je 6 mana hebt
Tawnos's Coffin is niet bepaald een Flickerform
Avenger of Zendikar Goede kaart niet echt in het deckidee lijkt me
Drumhunter redelijk matig
Asha's Favor
Battle Mastery
Serra's Embrace
Hunter's Insight
Krosan Grip
Crib Swap, path to exile, Swords to Plowshares 1 creature removen voor een kaart is redelijk matig
Hull Breach

Temple of the False God Redelijk matig, je speelt niet veel mana accel en deze geeft waarschijnlijk pas een voordeel in beurt 5
Deserted Temple doe naar mijn idee weinig, maar kan mss leuk zijn met de sanctum

Ik zou wat meer sac outlets spelen in de vorm van land zoals high market omdat je redelijk rekent op je general en zonder ga je het heel moeilijk krijgen, dus je wil niet Hallowed Burial op je kop krijgen.

23-4-2012 17:54:00

over spotremoval etc ben ik het daar niet mee eens, zeker pte en stp zijn juist erg fijn, zeker in dit deck. Je wil namelijk niet dat uril geblockt wordt door dikke beesten van je tegenstander. Temple of the false god is ook zo'n kaart die ik in bijna elk edh wel speel. Dingen die ik niet zou spelen zijn dingen die geen kaartvoordeel opleveren (op een hoop aura's na dan). bijv. Aura Gnarlid, Privileged Position (uril heeft al hexproof). Ook zou ik wat instants en sorceries cutten, zoals Hull Breach.
Heb je btw al eens nagedacht over Hall of the Bandit Lord?

23-4-2012 19:27:00

Je speelt momenteel redelijk wat aura's die te weinig doen. Uril heeft er sowieso maar een paar nodig. Verder voegen dingen als godsire en avenger helemaal niks toe aan het deck, zitten alleen maar dood te zijn in je hand.
Voor de aura's kan ik Epic Proportions aanraden, die is aardig verrassend en niet alleen op je eigen beesten

Scroll: [boven|reacties|beneden]