Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Damage in Main Phase

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Premium lid Evert (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-5-2011 13:24:00

Blijft damage die je in een van de Main Phases doet behouden tot het einde van de turn?

Voorbeeld: je doet met een Disintegrate 2 schade aan een 4/4 beestje tijdens de First Main Phase. Blijft dan tot het einde van de turn het beestje als het ware 4/2?

Reacties (3)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
22-5-2011 13:26:00

Ja tot helemaal het eind van de beurt. Zie ook hier.

22-5-2011 13:56:00

Het blijft een 4/4 maar wel met 2 schade erop.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-5-2011 21:52:00

Klopt helemaal!

Ik wil nog even benadrukken dat het AB-SO-LUUT niet een een 4/2 is, maar een 4/4 met 2 damage. Dat is namelijk een HEEL groot verschil in Magic

Je kunt met Errant Doomsayers bijvoorbeeld wel een 4/2 tappen, maar niet een 4/4 met 2 damage.

Scroll: [boven|reacties|beneden]